fredag 17 september 2010

FREDAG!

Tiden är kommen. vi i kreativa har slöjd (9k). Trolin springer runt med kamera och nu bloggar.. Höhö, dom andra jobbar på med FLITIGAFINGRAR!

vi har två lärarkandedater som tittade in :) jätte guilliga som hjälpte mig :).. heheh



som sakt. fredag och vi fortsätter och jobba med våra projekt.. magda springer runt och hjälper alla.. Hon kommer snart få lite kondis som hon får springa runt! de ät ett sjuhelve*es liv här inne.. ungefär som en skockpilska antilorer.. Inget att leka med! haha, tillbaka till verkligheten. Jag tänkte slänga upp lite cooliga bilder, och jag har lite brottom med.. för jag måste sy min nattklänning :o.. eller nattlinne kanske man säger? WATEVER sova :).. så vi hörs då nån annan kanske sitter och skriver på samma tangenter som jag :D PUSS! :D



rebecca trolin



























några fina flickor som jobbar FLITIGT! :D





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar